نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سیلیس شهرستان مجدد آغاز به‎کار خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 11 July 2017
علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پس از چهار پنج سال توقف یک تیم کاری جدید کل مطالبات را پرداخت کرده است.

وی افزود: این شرکت از قوه قضائیه منفصل شده و قرار است به‌زودی این کارخانه راه‌اندازی مجدد شود که چند صد نفر به ظرفیت اشتغال آن افزوده و در طول پنج فاز اجرایی می‌شود و ظرفیت اشتغال چند هزارنفری دارد.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به زاگرس خوردو، تصریح کرد: شرکت عظیم خودرو یا همان زاگرس خودرو سابق انعقا قرارداد جدید منعقد کرده است که ظرف دو سه ماه آینده این واحد نیز فعال خواهد شد.

بروجردی با اشاره به توقف فعالیت کاشی جم به دلیل بدهی مدیرعامل آن در دیگر کارخانه‌های خود همچون شیشه قزوین و نداشتن بدهی کاشی جم به سیستم بانکی، اضافه کرد: امید می‎رود به‌زودی کاشی جم و سامان کاشی فعال شود.

وی گفت: در حال حاضر نیز فعالیت کارخانه‌هایی همچون سیم لاکی بسیار خوب است که بیش از 80 درصد سیم موردنیاز کارخانه موتو ژن تبریز را تولید می‌کند.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به اینکه تلاش می‌شود کارخانه داملران نیز با مدیریت جدید و تغییرات انجام‌گرفته شده تقویت شود، افزود: شرایط امروز شهرستان بروجرد از نظر اشتغال بحرانی است.

بروجردی اظهار کرد: امکانات دولت محدود است و باوجود بدهی صدها میلیارد تومانی به سیستم بانکی کشور خیلی هنر کند بتواند حقوق کارکنان خود را پرداخت کند و برای رفع مشکلات شهر راهی جز جذب سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار