پیش از این شنیده می‌شد در صورتی که طرفین امروز در جلسات میانجیگری به توافق نرسند، باید پرونده در دادسرای CAS مطرح می‌شد که هنوز از این موضوع نیز خبری نیست.
کد خبر: ۴۵۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 14 July 2017
پرونده مناقشه میزبانی باشگاه‌های ایران و عربستان که با عنوان میانجیگری در دادگاه عالی ورزش مطرح شده بود بعد از دو دور به پایان رسید.


به گزارش تابناک ورزشی، دادگاه عالی ورزش CAS ظهر امروز به منظور میانجیگری بین کشورهای ایران و عربستان و با حضور نمایندگان فدراسیون‌های فوتبال دو کشور و وکلای آنها تشکیل جلسه داد که این جلسه دقایقی پیش بعد از دو دور به پایان رسید.


در این جلسه میانجیگری از ایران علیرضا اسدی دبیرکل برکنارشده فدراسیون فوتبال ایران(!) به همراه امیر صدیقی وکیل حقوقی و یک وکیل سوئیسی حضور داشتند و از سوی مقابل نیز مسئولان فدراسیون عربستان با وکلای انگلیسی در جلسه حضور پیدا کردند تا طرفین به دفاع از مواضع خود بپردازند، هرچند که در این جلسه وکیل کنفدراسیون فوتبال آسیا که حکم این کنفدراسیون بازی‌های نمایندگان دو کشور در کشور ثالث برگزار شد نیز حضور داشت.


در پایان جلسه مقرر شد تا طبق ماده 10 قانون دادگاه عالی ورزش مفاد این جلسه محرمانه باشد و طرفین از ارائه اطلاعات اعم از مفاد و توضیحات مربوط به آن منع شدند. بر همین اساس از راهروهای دادگاه CAS که جلسه امروز در آن برگزار شد خبر می‌رسد این احتمال وجود دارد که یک جلسه دیگر در آینده برگزار شود هرچند که احتمال برگزاری جلسات آتی منوط به مفاد جلسه و اقدامات در آینده خواهد بود.


پیش از این شنیده می‌شد در صورتی که طرفین امروز به توافق نمی‌رسیدند، باید پرونده در دادسرای CAS برگزار می‌شد که هنوز از این موضوع نیز خبری نیست.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار