مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از بازگشت به کار 500 کارگر اخراجی نساجی بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 15 July 2017
علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش تکریم کارفرمایان و کارآفرینان، اظهار کرد: سال گذشته در حوزه سرمایه‎گذاری در همه زیربخش‎های اقتصادی آن قرار شد 3713 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گیرد که با بهره‎گیری از شرکت‎های هلدینگ و بهره‎گیری از توان مالی سیستم مالی استان 4136 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد که رشد 11 درصدی عملکرد را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری نوید بخش است و با توان علمی و ظرفیت انسانی می‌توانیم در کاهش نرخ بیکاری تلاش کنیم و مرکز آمار نیز آن را تایید می‎کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: 50 درصد اختلافات کارگر و کارفرما در لرستان به سازش ختم می‎شود.

آشتاب با اشاره به اخراج 500  نفر از کارگران نساجی بروجرد، اضافه کرد: بیمه بیکاری به آنها پرداخت شد و در حال حاضر در حال بازگشت به کار هستند.

وی با بیان اینکه بیمه بیکاری به عنوان یک ابزار کمکی و حمایتی برای فعالیت اقتصادی استفاده می‎شود، بیان کرد: در سند اشتغال امسال افق برای سرمایه‎گذاری 6409 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده تا زمینه اشتغال 25 هزار نفر فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: اشتغال یکی از شاخص‎های کارآفرینی است و با شناسایی بازار هدف می‏تواند زمینه قطع وابستگی کشور و زمینه درآمد را فراهم کند.

آشتاب اظهار کرد: کارفرمایان باید نگاهش توسعه‎ای باشد که اثرات زیادی دارد؛ مبارزه با آسیب‎های اجتماعی، فقر، پیوند بین دانشگاه و صنعت جذب فارغ التحصیلان بازار کار از اثرات آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار