رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل برای بازگشایی مسجد الاقصی باید به رژیم صهیونیستی فشار لازم را وارد کند.
کد خبر: ۴۶۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 16 July 2017
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در خصوص بستن مسجد الاقصی به روی نمازگزاران، اظهار داشت: مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان از اهمیت بالایی برای جهان اسلام برخوردار است.

بروجردی با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه توسط مردم مسلمان فلسطین برای اولین بار در طول تاریخ اشغال فلسطین روز جمعه توسط رژیم صیونیستی از اقامه آن ممنعت به عمل آمد، بیان کرد: روز جمعه رژیم صهیونیستی اقدام به بستن کامل مسجد الاقصی نمود که این اقدام اهانت به همه امت اسلامی و مقدسات مسلمانان است.

وی ضمن محکومیت شدید این اقدام اسلام ستیزانه رژیم صهیونیستی، افزود: معتقدم که همه کشورهای اسلامی و شخصیت‌های اسلامی به ویژه علما باید فریاد بلند خود را به خاطر این ظلم جدید رژیم صهیونیستی به مسلمانان و اهانت به مسجد الاقصی اعلام کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل نیز در این جهت باید به رژیم صهیونیستی فشار لازم را برای باز شدن هر چه سریعتر مسجد الاقصی وارد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار