مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: سال گذشته از محل اعتبارات عمرانی ملی ۵۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشتیم.
کد خبر: ۴۶۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 17 July 2017
علیرضا کاکاوند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی در جلسه کمیته عمرانی ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سال گذشته از محل اعتبارات عمرانی ملی ۵۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: ۳۸ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان اعتبار استانی مصوب شده که از این میزان ۱۵ درصد آن یعنی ۶ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی در خصوص پروژه‌های اقتصاد مقاومتی افزود: در بحث پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۱۸۴ روستا در قالب ۲۹ مجتمع آب رسانی و ۱۹ پروژه با جمعیت ۷۰ هزار و ۹۷۴نفر و اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تعریف شده است.

کاکاوند تصریح کرد: در شهرستان خرم‌آباد ۳۷روستا با جمعیت هشت هزار و ۳۳۴ نفر و با اعتبار ۶میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آب رسانی شده است.

وی از مشکل معارضی پروژه مجتمع آب رسانی حشمت آباد شهرستان دورود خبر داد و گفت: این پروژه تمام شده اما مشکل معارضی دارد به نحوی که لوله کشی 3 کیلومتر آن باقی مانده و نیاز به تخصیص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یادآور شد: مجتمع دره تخت ازنا از دیگر پروژه‌های مشکل‌دار است، معارض این مجتمع روستای محل سراب است که با پیگیری‌هایی که با فرماندار این شهر انجام شده حل مشکل این پروژه لاینحل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار