شهردار نکا با اشاره به واگذاری سکونتگاه های در معرض سیل افزود: ۱۱۰ پلاک سکونتگاه حاشیه نکا رود درمعرض سیل قرار دارند که باید شدیدا به این موضوع پرداخته شود.
کد خبر: ۴۶۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 27 July 2017
 ملیت، روح الله جمشیدی، شهردار نکا، از سکونتگاه های غیر رسمی در حوزه های شهر به عنوان مسئله اساسی یاد کرد وهمچنین اظهار داشت :خوشبختانه درزمینه مشکلات شهرک مهرگان بخش اعظمی از مشکلات در حال حل می باشد اما نقاط دیگر حادثه خیز شهر وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.
 
وی افزود: واگذاری ۳۳پلاک سکونتگاه در زمان بعد از سیل توافق شده بود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته همچنین در حال حاضر ۱۱۰پلاک سکونتگاه در معرض سیل هستند که باید شدیدا به آن پرداخته شود.
 
شهردار نکا با اشاره به اجرای طرح جامع تفضیلی بیان کرد: در حوزه بافت های فرسوده حوزه شهری طرح جامع تفضیلی در سال ۹۰تصویب شد و طی چهار ماه گذشته با نشست مشترک یک تیم قوی با برنامه ریزی به شدت به این موضوع پرداخته شد همچنین دربخش طرح تفضیلی این طرح به اداره راه وشهرسازی ارائه می شود.
 
به گفته جمشیدی، ۲۷ پلاک بافت فرسوده و سد راه درحوزه پل سی متری قرار داشت که تاکنون ۷ پلاک با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.
 
این مسئول شهری ادامه داد: به دنبال این هستیم با افزایش اعتبارات آزادسازی ۲۰ پلاک سد معبر و بافت فرسوده در مسیر سی متری را آزادسازی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار