در بین بازیکنانی که گفته می‌شود در شرایط کنونی نامشان در فهرست محرومان از عقد قرارداد تا گرفتن مجوز قرار دارد نام فوتبالیست‌های شاخصی هم به جشم می‌خورد.
کد خبر: ۴۶۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 27 July 2017
با وجود اینکه فصل جدید مسابقات لیگ برتر رسما از امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد، هنوز تعدادی از بازیکنان فوتبال ایران نتوانسته‌اند با باشگاه جدیدی قرارداد امضا کنند.


به گزارش تابناک ورزشی، در این میان به نظر می‌رسد تعدادی از فوتبالیست‌ها برای عقد قرارداد با باشگاه جدید نیاز به تعهد و مجوز مدیران حقوقی و رده بالا فوتبال ایران دارند. گفته می‌شود پای تعدادی از فوتبالیست‌های لیگ برتری در پرونده سیگار و قلیان گیر افتاده و حاشیه‌های زندگی خصوصی تاثیر مستقیم در آینده آنها گذاشته است.


موضوع استعمال سیگار و قلیان در بین فوتبالیست‌های ایرانی مسئله‌ای است که در سال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها درباره آن بحث شده است و تقریبا همه باور دارند که بسیاری از بازیکنان سیگار و قلیان مصرف می‌کنند. در بین بازیکنانی که گفته می‌شود در شرایط کنونی نامشان در فهرست محرومان از عقد قرارداد تا گرفتن مجوز قرار دارد نام فوتبالیست‌های شاخصی هم به جشم می‌خورد.


به طور مثال یکی از آنها مدافع یک تیم پایختی است که برای عقد قرارداد با یکی از باشگاه‌ها به توافق نهایی رسیده اما مدیران تیم مورد نظر به خبرنگار میزان اطلاع دادند که ثبت قرارداد این مدافع جوان نیاز به تاییدیه مسئولان دارد. البته درباره پرونده بازیکنان سیگاری و قلیانی کمیته اخلاق هم سال گذشته به صورت نامحسوس تحقیقات مفصلی انجام داده و هرچند مسئولان به خاطر حساست پرونده درباره نتایج این بررسی‌ها اطلاع‌رسانی نداشته‌اند اما تخلف چند فوتبالیست انگار برای آنها محرز شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار