بازپرس پرونده حمید بقایی با تکذیب ادعا‌های وی در خصوص حسین فریدون، گفت: توهین‌ها و تهمت‌های بقایی به مسوولان قضایی نمی‌توان مفری برای فرار وی از چنگال عدالت باشد.
کد خبر: ۴۶۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری میزان، بازپرس پرونده حمید بقایی با تکذیب ادعا‌های وی در خصوص حسین فریدون، گفت: توهین‌ها و تهمت‌های بقایی به مسوولان قضایی نمی‌توان مفری برای فرار وی از چنگال عدالت باشد.


بیژن قاسم زاده، بازپرس پرونده حمید بقایی در واکنش به ادعا‌های این متهم در خصوص حسین فریدون گفت: هیچ صحبتی بین من و متهم در خصوص اتهام آقای فریدون رد و بدل نشده و قویا ادعا‌های آقای بقایی را تکذیب می‌کنم.


وی در خصوص اظهارات اخیر بقایی علیه مسوولان قوه قضائیه گفت: این توهین‌ها و تهمت‌های ناروا به مسوولان قوه قضائیه، رجزخوانی‌های عوام فریبانه است و به نظر این بازپرسی نمی‌تواند مفری برای فرار ایشان از چنگال عدالت باشد و آنچه مسلم است اشاعه اکاذیب و اتهامات ناروا به مسوولان عالی قضایی که در طول انقلاب کارنامه‌ای درخشان از خود باقی گذاشته اند نشان شجاعت نیست و با ادعای عدالت خواهی و سرباز امام زمان (عج) بودن مغایرت دارد.


قاسم زاده تصریح کرد: این بازپرسی به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهد هرگز تحت تاثیر رجزخوانی‌های متهم قرار نگرفته و مصمم‌تر به رسیدگی این پرونده ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار