معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۴۳درصد از تصادفات منجر به فوت تیرماه امسال در محورهای استان لرستان از نوع واژگونی خودرو بوده است.
کد خبر: ۴۷۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 31 July 2017
مصطفی ملکی صادقی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۴۳درصد از تصادفات منجر به فوت تیرماه امسال در محورهای استان لرستان از نوع واژگونی خودرو بوده است، گفت: ۱۰۰درصد واژگونی خودروها در ۳۰کیلومتر انتهایی مسیرهای منتهی به شهرهای استان رخ داده است که علت آن را می توان در عدم رعایت سرعت مطمئنه و خستگی رانندگان جستجو کرد.

وی با بیان اینکه اوج تصادفات در تیرماه ۹۶ بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ عصر رخ داده است، از رانندگان خواست با پرهیز از رانندگی غیرضروری در این ساعات با رعایت سرعت مطمئنه و استراحت در طول مسیر، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای لرستان خواستار استقرار پلیس در مکان های مشخص شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد و گفت: بدون شک هماهنگی پلیس راه با مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده ای در کنترل تصادفات مثمر ثمر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار