دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت:خبر جابجایی مسئول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تنها در شبکه‌های مجازی پلدختر انتشار یافته و صحت ندارد.
کد خبر: ۴۷۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 06 August 2017
غلامرضا آقا میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس نه تنها شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بلکه همه مدیران را در جهت حل مشکلات استان به دور از هرگونه حاشیه پردازی و با تلاش بی وقفه با همدلی با مدیران آنها را مورد بازخواست قرار دهند.

وی با بیان این که شورای هماهنگی استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تعامل و ارتباط بسیار خوبی دارد، افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کار خود را به دور از هرگونه مسئله سیاسی و غیر اداری انجام داده و همیشه با سایر مسئولان تعامل دارد .

وی به اخبارمنتشر شده در فضای مجازی  اشاره کرد و گفت:خبر جابجایی مسئول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تنها در شبکه‌های مجازی پلدختر انتشار یافته و صحت ندارد ،لذا در این رابطه انتظار می‌رود افراد در مورد خبرها و برنامه‌ها ابتدا سوال کنند و پس از صحت مطلب آن را منتشر کنند تا دغدغه‌ای ایجاد نشود.

آقا میرزایی افزود: در سطح استان حداقل  2 یا سه هزار نفر در  150 پست مدیریتی با توان و تلاش مشغول خدمت هستند و بنده نیز به عنوان یک کارمند و سرباز نظام در سمت خویش انجام وظیفه می‌کنم .

وی تصریح کرد: در رابطه با جابجایی مسئولان در سطح استان شخص استاندار در راس کار قرار دارد و شخص دیگری در این مجموعه دخل و تصرف ندارد و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز تحت هر شرایطی  بر اساس دستور استاندار عمل می‌کند و این سیستم نیز تعریف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: دبیر این شورا با دستور و نظر و پیشنهاد شخص استاندار و موافقت مقام عالی وزارت کشور در تاریخ 12 بهمن ماه 93 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی افزود: دبیر این شورا در طول مسئولیت و در محل و جایگاه خود روز و شب نشاخته و هر روز نسبت به روز قبل با انرژی مضاعفی مشغول خدمت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار