معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: برای تولید محصولات واحدهای صنعتی، برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 08 August 2017
برات قبادیان معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت لرستان در همایش تجلیل از واحدهای صنعتی برتر لرستان با اشاره به لزوم ایجاد برنامه برای توسعه واحدهای صنعتی اظهار داشت: برای تحقق این امر نباید بدون برنامه عمل کنیم و تولیدات باید از نظر مقدار و کیفیت تولید برنامه‌ریزی شوند.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران باید تسهیلات با سود کم دریافت کنند، خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که به صنعتگران پرداخت می‌شود، سود بالایی دارد و سودآوری را برای آن‌ها غیرممکن می‌کند، لذا دولت باید این مشکل را حل کند.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های استان، بیان کرد: استان لرستان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و اگر در این راستا سرمایه‌گذاری انجام شود، زمینه برای موفقیت ایجاد می‌شود.

قبادیان یادآور شد: شکایات و گلایه‌ها از جانب صنعتگران زیاد است و باید به دنبال علت آن باشیم تا ریشه این مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: یکی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت تسهیل‌گری برای ایجاد زیرساخت‌های واحدهای صنعتی است تا مردم بتوانند به خیال راحت فعالیت اقتصادی انجام دهند.

این مسوول در ادامه با اشاره به مشکلات صنعتگران، عنوان کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به دستگاه‌های بیرونی است که باید توسط سایر قوا پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار