دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای خبر درگذشت «پروفسور لطفعلی‌زاده»، بنیانگذار منطق فازی را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۴۷۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 14 August 2017
به گزارش ایسنا، روابط عمومی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای خبر درگذشت پروفسور لطفعلی عسگرزاده مشهور به پروفسور لطفی‌زاده، «پدر منطق فازی» را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.


متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:


«بخش خبری وب سایت دانشگاه تهران روز شنبه، ۲۱ مرداد خبری با عنوان «پدر منطق فازی و دانش‌آموخته دانشگاه تهران درگذشت» منتشر کرد که بر اساس اطلاعات واصله از منابعی آشنا با پروفسور لطفی‌زاده اطلاع‌رسانی شده بود. امروز باخبر شدیم که این استاد ارجمند خوشبختانه در قید حیات هستند.


بنابراین، بخش خبری وب‌گاه دانشگاه تهران خبر مذکور را از وب سایت دانشگاه برداشته، برای این استاد گرانقدر و دانش‌آموخته خود آرزوی تندرستی و طول عمر باعزت می‌کند. همچنین، از خوانندگان عزیز و خانواده محترم پروفسور لطفی‌زاده بابت انتشار این خبر عذرخواهی می‌نماید».


به گزارش ایسنا، دو روز پیش ایسنا نیز به نقل از سایت دانشگاه تهران، خبری با عنوان (بنیانگذار «منطق فازی» درگذشت) را بر خروجی خود منتشر کرد که برخی منابع، این خبر را تکذیب کردند.


در این میان «ایسنا» به دلیل عدم دسترسی به خانواده پروفسور برای تائید صحت و سقم خبر و همچنین به واسطه جایگاه و اعتبار دانشگاه تهران، پس از پیگیری‌های فراوان، به خبر دانشگاه تهران اکتفا و خبر فوت استاد را منتشر کرد. همچنین این خبرگزاری پس از انتشار خبر دانشگاه تهران، مصاحبه‌ای را با دکتر کمره‌ای، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با عنوان (عکاسی و موسیقی دو سرگرمی اصلی پروفسور «لطفعلی‌زاده» بود) منتشر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار