به دنبال کشف سر بریده شده زن و مردی در منطقه یوسف‌آباد، پلیس آگاهی پایتخت راز این جنایت هولناک را پس از 2 هفته کشف کرد.
کد خبر: ۴۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 17 August 2017
به گزارش ایرنا به نقل از پلیس آگاهی پایتخت، در ساعت 23 روز یازدهم مردادماه امسال خبر کشف دو سر انسان در خیابان شیخ بهایی پایین‌تر از بزرگراه همت به کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام و پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه پرونده ای با موضوع قتل عمد تشکیل و برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
براساس این گزارش، 2 سر کشف شده متعلق به زن و مردی است که بین 30 تا 40 ساله هستند و آثار اصابت شلیک گلوله ساچمه‌ای بر روی جمجمه آنها وجود دارد و قاتل یا قاتلان با انتقال سر بریده شده این دو فرد اقدام به سوزاندنشان کرده بودند تا مانع از شناسایی هویت مقتولان شوند.
 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای کشف سرنخ از شیوه‌های مختلفی استفاده کرده و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته یک دستگاه خودرو سواری شاسی‌بلند را کشف کردند؛ در بررسی این تصاویر مشخص شد که راننده خودرو درست در همان شب کشف سرهای بریده در همان محل کشف توقف کرده و اقدام به روشن کردن آتش در محل کرده است.
 
کارآگاهان با عملیات خاص پلیسی قسمت‌های دیگری از جسد زن را در منطقه کهریزک کشف و با انجام اقدامات دیگر موفق به شناسایی پیرمردی 75 ساله در منطقه امیرآباد شدند که به احتمال زیاد از مظنونین این حادثه بود.
 
در بررسی بیشتر کارآگاهان معلوم شد که مشخصات عروس (نسرین 35 ساله) و پسر(بهرام 38 ساله) این پیرمرد با مشخصات دو سر بریده کشف شده تطابق دارد و از این رو تحقیقات برای یافتن علت این قتل آغاز شد.
 
پیرمرد در اظهارات اولیه مدعی شد که بهرام از حدود 10 روز پیش از خانه خارج شده و دیگر از او خبر ندارد اما هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای مبنی بر اینکه چرا اعلام فقدانی نکرده، به ماموران ارائه نکرد.
 
براساس این گزارش، با توجه به اظهارات پیرمرد ماموران پلیس با هماهنگی بازپرس پرونده و کسب مجوزهای لازم اقدام به بازرسی از محل سکونت این پیرمرد در منطقه امیرآباد کرده و مطلع شدند که وی مالک یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند با رنگ و مشخصات همان خودرویی است که در شب کشف سرهای بریده در منطقه در همان نقطه توقف داشته است؛ در بازرسی بیشتر از محل سکونت این پیرمرد نیز آثار و شواهدی از وقوع جنایت در خانه‌اش نیز کشف شد.
 
پیرمرد با دیدن این شواهد به قتل پسر و عروسش اعتراف کرد و گفت: به دلیل اعتیاد شدید پسر و عروسش به مصرف مخدر صنعتی شیشه در شب حادثه هر دو آنها با شلیک گلوله از اسلحه شکاری به قتل رسانده و قسمت‌های مختلف بدنشان را در نقاط مختلف شهر رها کرده است.
 
حمیدرضا مکرم معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در مورد این خبر گفت: این پیرمرد در بازداشت پلیس به سر می‌برد و جزئیات بیشتر در مورد این پرونده به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار