مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: سال گذشته تعداد 333 وام ازدواج به زوج‌های جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۸۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 27 August 2017
علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در جشنواره ازدواج جوانان که در سالن همایش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم‌آباد برگزار گردید، ضمن تبریک هفته ازدواج و گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: میانگین ازدواج در کشور در بین هر یک هزار نفر 8.6 درصد بوده که این آمار در استان لرستان بالاتر و 10.8 درصد بوده است.

وی خاطر نشان کرد: میانگین سن ازدواج مردان و زنان لرستانی اگرچه کمتر از میانگین کشوری بوده اما بایستی در این خصوص نیز تلاش کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از اعطای 333 مورد اعطای وام ازدواج خبر داد و عنوان کرد: استان لرستان در زمینه پرداخت وام ازدواج سال گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

عزیزور تصریح کرد: اکنون در مسکن مهر واحدهایی وجود دارد که متقاضی نداشته و لذا اداره کل ورزش و جوانان لرستان آمادگی اعطای این واحدها را به زوج‌های جوان معرفی شده دارد.

این مسئول از با اشاره به تجلیل از زوج‌های برتر خاطر نشان کرد: امروز از تعدادی از زوج‌هایی که مهریه پایین داشته و در راستای ازدواج به‌موقع، ساده و پایدار جهیزیه پایینی داشته تقدیر به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار