مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: تعداد یک هزار و 320 کمک جهیزیه در چهار ماهه نخست سال به نوعروسان تحت پوشش لرستانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 27 August 2017
جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان  در جشنواره ازدواج جوانان که در سالن همایش‌های کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان خرم‌آباد برگزار گردید، ضمن تبریک هفته ازدواج و گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: تبلیغ و ترویج ازدواج آسان مهمترین رفتار در بحث ازدواج خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: روش زندگی و ساده زیستی شهیدان انقلاب خصوصا شهید رجایی الگویی شایسته برای همگی جوانان برای آغاز یک زندگی موفق است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ازدواج آسان تصریح کرد: هشت سنت غلط امروز در بین جوانان در خصوص مقدمات و برگزاری ازدواج‌ها وجود داشته که کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در راستای رفع این هشت مشکل گام‌های خوبی برداشته است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه امروز موضوع پیوند زوج‌های جوان در حاشیه قرار گرفته، عنوان کرد: سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) کنار گذاشتن حواشی و اسراف‌ها در برگزاری مراسمات ازدواج و همچنین رفع مشکلات خانواده‌های تحت پوشش در این خصوص است.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته هفت هزار و 300 کمک جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به دختران و پسران تحت پوشش واگذار گردید که تعداد یک هزار و 300 کمک جهیزیه آن توسط موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و قرارگاه سپاه فراهم شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اعطای یک هزار و 320 کمک جهیزیه از ابتدای سال 96 تا کنون ابراز داشت: این کمک جهیزیه‌ها با پرداخت کمترین مبلغ و در حدود هفت میلیون تومان تقدیم گردیده است.

وی از ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج آسان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار کمک جهیزیه در راستای فرهنگ‌سازی و توجه به بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرزند پروری اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای نموده است.

محمدی فارسانی تاکید کرد: درصدد مشارکت بیشتر کمیته امداد امام خمینی(ره) با سازمان‌های مردم نهاد بوده و ازهمین جا اعلام می‌شود که این نهاد سهم 50 درصدی خود را به افراد معرفی شده اعطا خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار