مدیر بنیاد ملی نخبگان لرستان گفت: ۹۶درصد افرادی که در جست‌وجوی شغل هستند از طریق بخش خصوصی جذب می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 28 August 2017
حمزه امیری مدیر بنیاد ملی نخبگان لرستان در جشنواره دوست علمی که در کمیته امداد لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در کشور سالیانه باید ۹۵۰هزار شغل ایجاد شود و این در حالی است که دولت تنها می‌تواند،  ۳.۵ درصد از این مقدار را محقق کند.

وی افزود: ۹۶ درصد افرادی که در جست‌جوی شغل هستند لازم است تا از طریق بخش خصوصی شغل پیدا کنند.

مدیر بنیاد ملی نخبگان لرستان با اشاره به اینکه اگر طرح دوست علمی محقق شود دانش‌آموزان از مقطع‌های اولیه تحصیل می‌توانند با محیط‌های کسب‌وکار آشنا شوند، تصریح کرد: به این منظور از حضور اساتید با تجربه در مقطع‌های تحصیلی دانشگاهی استفاده می‌کنیم تا دوره‌های تکمیلی برای دانش‌آموزان نخبه و مستعد برگزار شود.

امیری خاطرنشان کرد: در بنیاد ملی نخبگان بیش از ۱۴هزار مستعد وجود دارد که در پی تحقق این طرح، افراد با استعداد شناسایی و تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان تعامل برقرار می‌شود.

وی گفت: در لرستان نیز افرادی را شناسایی کردیم که در جشنواره‌های برتر مانند علامه جز برگزیدگان بودند و این توانایی را دارند که در لیست دانش‌آموزان برتر کشور قرار بگیرند.

مدیر بنیاد ملی نخبگان لرستان اضافه کرد: هدف از طرح دوست علمی  شناسایی استعدادهای برتر در نقاط کم برخوردار است که در زمینه‌های مختلف برای توانمندسازی آن‌ها برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار