رئیس پلیس پایتخت از کشف محموله بزرگ قاچاق پوشاک و کفش توسط مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 02 September 2017
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی درجمع خبرنگاران در این‌باره گفت: از مدتی قبل مأموران پلیس از فعالیت گسترده عده‌ای در امر قاچاق کفش و پوشاک با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که پس از اطمینان از صحت موضوع و کشف سرنخ‌هایی با مجوز مقام قضایی دستگیری عاملان این اقدام و توقیف اموال قاچاق در دستور کار قرار گرفت.


وی با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری قاچاقچیان و کشف اموال قاچاق از یک انبار گفت:‌ در این عملیات بیش از ۳۰ دستگاه خودرو نیسان ، چندین دستگاه خودروی سواری مجهز به سیستم دودزا و همچنین یک دستگاه کامیون توقیف شد.


به گفته رئیس پلیس پایتخت، قاچاقچیان با پرداخت رشوه در قالب ده‌ها عدد سکه طلا قصد تطمیع ماموران پلیس را داشتند که کارآگاهان ضمن رد رشوه اقدامات قانونی لازم را در این خصوص انجام دادند.




رحیمی تاکید کرد: مجموعه پلیس پایتخت وظیفه خود می داند تا در کنار سایر عزیزان که در نقطه صفر مرزی در حال مبارزه با قاچاقچقیان در حال خدمتند ، با مجموعه قاچاقچیانی که در داخل کشور به اقتصاد کشور ضربه می زنند با تمام توان مقابله کند. پلیس پایتخت این آمادگی را دارد تا در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از اقتصاد کشور کلیه کشفیات قاچاق خود را به آتش بکشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار