نماینده درود و از نا در مجلس،گفت: حذف مشوق‌های تولید برای کشت چغندر قند، اعتراض کشاورزان را در پی داشته است، دولت به جای حذف مشوق های تولید فکری برای ماندگاری کشاورزان در چرخه تولید بکند.
کد خبر: ۴۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 04 September 2017
مجیدکیان پور نماینده  درود  و از نا در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت درباره کشت چغندرقند در اراضی کشاورزی،گفت: حذف مشوق های چغندرقند،اعتراض کشاورزان را که با هزینه تولید بالا محصولات را به زیرکشت می برند را در برداشته است و در این راستا انگیزه کشاورزان نیز در عرصه تولید با کاهش روبرو شده است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران  مجلس ، تصریح کرد: مقرر بود به ازای میزان مشخصی از  تولید چغندر قند ،برخی محصولات کشاورزی نیز به  عنوان مشوق های تولیدی کشاورزان دریافت کنند اما متاسفانه هم اکنون  این  مشوق ها  قطع شده است.

 نماینده  مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهای چغندر قند  به موقع  به کشاورزان  پرداخت نمی شود و از سوی دیگر نیز با حذف مشوق های  تولید انگیزه کشاورزان در  تولید چغندر قندکاهش می یابد، تصریح کرد: صنعت کشاورزی  به مانند صنعت نباید وارد رکود شود.

 نماینده  درود  و ازنا در مجلس،گفت: دولت به جای حذف  مشوق های  تولید فکری برای ماندگاری کشاورزان در چرخه تولید کند.

 عضو هیئت رییسه  کمیسیون عمران مجلس همچنین درباره تاخیردر پرداخت مطالبات گندم کاران نیزدر پایان،خاطرنشا نکرد: دیرکرد بهای گندم نفس خودکفایی را سرد نکند زیرا بسیاری از کشاورزان برای تولید گندم وام  از بانک ها اخذ کردند بنابراین سزاوار نیست کشاورزانی که با تلاش طاقت فرسا گندم را تولید کردند به  فکر قسط های بانکی اش باشد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار