مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:در پنج ماه گذشته حدود هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف اقتصادی استان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۴۹۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 06 September 2017
علی آشتاب در حاشیه افتتاح فروشگاه مصرف شرکت تعاونی تامین رفاه گهر دورود ضمن تبریک هفته تعاون به همه تعاون‌گران بیان داشت:این هفته باید فرصتی باشد تا توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این بخش اقتصادی را معرفی کنیم.

وی افزود:یکی از سهل‌الوصول بودن راه‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال راه‌اندازی تعاونی‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت:در بنگاه‌های اقتصادی و تعاونی‌ها با یک سرمایه‌گذاری 300 تا 400 میلیون تومانی،حدود 80 شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود که این مصداق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اگر در فرایند تولید، توزیع و بازاریابی نباشد فرآیند ناقص و ناموفق است، افزود:امروز تعاونی‌های ما به نوعی مکمل این فعالیت هستند.

آشتاب گفت:استان لرستان ظرفیت فوق العاده‌ای دارد بگونه‌ای که امسال 13 استان تعاون‌گر برتر استانی داشته و دو تعاونی لرستان نیز در بین برترین‌های کشور قرار گرفتند.

وی به روند اجرا سند توسعه تولید و اشتغال در لرستان اشاره و بیان کرد: در پنج ماه گذشته حدود هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف اقتصادی استان سرمایه‌گذاری شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد:فرآیند تولید یک فرآیند پیچیده و زنجیره‌وار است که هرکسی باید گوشه ی از این زنجیره را بگیرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد:فلسفه تعاون کارگروهی و کار جمعی و استفاده از فکر،دانش و ایده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار