کد خبر: ۴۹۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 13 September 2017
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت و گو با خبرنگار حقوقی قضایی میزان از دریافت یک مورد گزارش گم‌شدگی پسربچه یازده ساله در میدان راضی خیابان رباط کریم خبر داد و گفت به محض دریافت این گزارش تیم‌های تخصصی دادسرای امور جنایی تهران کار خود را شروع کردند و در همان ساعات اولیه به جوانی بیست‌و سه ساله که در رو به روی پارکی که پسر یازده ساله مفقود شده بود مظنون شده و وی را بازداشت کردند.


قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت و گو با میزان از دریافت یک مورد گزارش گم‌شدگی پسربچه یازده ساله در میدان راضی خیابان رباط کریم خبر داد و گفت به محض دریافت این گزارش تیم‌های تخصصی دادسرای امور جنایی تهران کار خود را شروع کردند و در همان ساعات اولیه به جوانی بیست‌و سه ساله که در رو به روی پارکی که پسر یازده ساله مفقود شده بود مظنون شده و وی را بازداشت کردند.


وی در ادامه افزود : دست این فرد در هنگام بازداشت باندپیچی شده بود و وی علت زخمی شدن دستش را خورد کزدن گوشت و مرغ اعلام کرد


قاضی شهریاری با بیان اینکه این فرد را در بازداشت نگه داشتیم و از او تحقیقات را به عمل آوردیم تا اینکه امروز متهم به قتل پسر یازده ساله اعتراف کرد.


متهم بیست و سه ساله در بیان محل اختفای جسد طفره میرفت و هربار یک آدرس را اعلام می‌کرد تااینکه امروز اعتراف کرد جسد را به جاده قم منتقل کرده است.


در اعزام تیم‌های تجسس به محل اعلام شده از سوی متهم سرانجام تیم تجسس جسد پسر یازده ساله را در حالی که پتو پیچ شده بود در 55 کیلومتری جاده قم به تهران پیدا کرد.


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در ادامه افزود در همین رابطه یکی از فامیل‌های متهم که در انتقال جسد به جاده قم به وی کمک کرده بود دستگیر و بازداشت شد.


قاضی شهریاری در پایان گفت: جسد به منظور آزمایشات تخصصی به پزشکی قانونی تهران منتقل شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار