کد خبر: ۴۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۰ 15 September 2017
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: پسر 11 ساله ای که در رباط کریم ربوده شده بود، با 50 ضربه چاقو به قتل رسیده است.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قاضی محمد شهریاری درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده قتل پسر 11 ساله افزود: پس از انتقال جسد (الف.ر) پسر بچه 11 ساله به پزشکی قانونی و بررسی وضع جسد مشخص شد که متهم بیش از ۵۰ ضربه چاقو به پسر 11 ساله زده است که ۲۵ ضربه آن به سر و صورت از جمله داخل چشم‌های مقتول بوده است.


وی گفت:متهم این پرونده در اعترافات خود گفته در کودکی در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و به علت همین عقده‌ درونی دست به ارتکاب این جنایت زده است.


قاضی شهریاری ادامه داد: متهم همچنین اعلام کرده که به بهانه کبوتر پسر 11 ساله را به داخل خانه کشانده و سپس با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل رسانده است.


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: متهم به همراه برادرش جسد این پسر 11 ساله را در داخل یک چمدان جاسازی کرده و به جاده قم برده بود که در حال حاضر برادر وی نیز دستگیر شده است.


وی درباره علت فوت مقتول افزود: بر اساس گزارش پزشکی قانونی، علت فوت مقتول ضربات متعدد چاقو اعلام شده و تحقیقات برای بررسی علت اصلی این حادثه ادامه دارد.


شب گذشته قاضی شهریاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، از پرونده آدم ربایی منجر به وقوع قتل یک پسر 11 ساله در 5 روز گذشته خبر داده بود.


وی همچنین گفت: در روز وقوع قتل به جوانی 24 ساله مظنون شدیم و وی بازداشت شد.


سرپرست دادسرای جرایم جنایی همچنین افزود:‌ متهم در بازداشت به قتل پسر بچه و انتقال وی به جاده قم اعتراف کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار