وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکام جداگانه ای مهدی قدمی را به عنوان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و همچنین فرود عسگری را به عنوان معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
کد خبر: ۴۹۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 16 September 2017
وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکام جداگانه ای مهدی قدمی را به عنوان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و همچنین فرود عسگری را به عنوان معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.


به گزارش اقتصاد آنلاین، مهدی قدمی، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیران باسابقه کشور بوده که پیش از این تجارب متعدد مدیریتی از جمله معاونت امور مالی، توسعه مدیریت و حقوقی وزارت رفاه و تامین اجتماعی وقت و معاون امور مالی و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی  را در کارنامه خود دارد.


همچنین مدیرعاملی مجموعه هایی چون؛ گروه مالی بانک ملت، شرکت آلومینیوم المهدی، گروه بازرگانی شاهد، عضویت در هیات مدیره سازمان کوثر، بورس کالا و ریاست هیات مدیره بورس و اوراق بهادار تهران از تجارب دیگر قدمی در حوزه مدیریت مالی محسوب می شود.


 معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی ودارایی همچنین احراز عناوینی چون؛ "مدیر برگزیده ملی کشور" (دو بار)، لوح تقدیر مدیریت از رییس جمهور و لوح تقدیر"مدیر نمونه ملی" از معاون اول رییس جمهور را در سوابق خود دارد.


  مهدی قدمی متولد 1347، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و در حال حاضر نیز در مرحله دفاع از دکترای مدیریت کارآفرینی خود می باشد. او دارای تالیفات و آثار علمی متعددی در حوزه تخصصی خود نیز می باشد.


این گزارش می افزاید، فرود عسگری، رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران که پیش از این  سرپرستی گمرک را بر عهده داشته است با طی کردن رده های  مختلف مدیریتی و از درون مجموعه گمرک به این سمت انتخاب شده است.


 فرود عسگری پیش از این تجربه مدیرکلی گمرک چندین استان کشور، مدیرکلی واردات  و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون فنی  گمرک جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد. عسگری متولد 1345 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است.


بر پایه این گزارش، دکتر مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین، محمد شرفشاهی، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد را به عنوان مشاورخود منصوب کرد. وزیر اقتصاد، نادر آریا را نیز طی حکمی به عنوان مشاور خود در امور دولت الکترونیک منصوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار