نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:بودن در بین مردم لرستان افتخار است و باید قدر فرصت خدمت به این مردم را دانست.
کد خبر: ۴۹۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 19 September 2017
آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان به در پیش رو بودن دو مناسبت مهم و ارزشمند محرم و هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد : پذیرش مسوولیت در نظام کار سنگینی است و برای موفقیت در امر پذیرش مسوولیت باید از خدا نصرت گرفته و به خدا توکل کنیم و از نیروی درونی و بیرونی کمک بگیریم.

وی افزود: نماز ارتباط و پیوند انسان با خداست و هر کس رابطه با خدا را اصلاح کند خدا رابطه‌اش را با مردم اصلاح می‌کند و لذا نماز اسباب موفقیت را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مدیریتی کارآمد است که با معنویت و صعه‌صدر و تأمل در مشکلات راه را باز کند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مقدس است و برای رسیدن به اهداف مقدس باید ابزار مقدس استفاده شود که این ابزار همان نماز و صبر و استقامت است.

آیت‌الله میرعمادی داشتن روحیه مقاوم و انقلابی از سوی مدیران را بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: تجربه ثابت کرده که برای پیشرفت هر جامعه باید وحدت همبستگی و انسجام وجود داشته باشد.

وی در ادامه به وضعیت استان لرستان اشاره و تصریح کرد: اگر پیشرفت‌هایی در استان ایجاد شده به برکت انسجام و متحد بودن و دوری از تفرقه و اختلاف بوده است و بر این اساس همواره انسجام مردم برای ما مهم است. 

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: افراط و تفرقه خسارت سنگینی ایجاد می‌کند و لذا مشی صحیح مشی اعتدال است که با سنت و عقل و همه چیز کامل است و باید حفظ شود.

وی بازوند استاندار پیشین لرستان را شخصیتی دوست داشتنی، فردی متدین متواضع و خوش اخلاق دانست و گفت: وی فردی توانمند و با مدیریت خوب بوده که با مدیریت جهادی تلاش و کوشش کرده و همواره اقتصاد مقاومتی را باور داشته است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: بازوند خدمات ارزشمندی با وجود تنگناهای موجود در لرستان انجام داد و در جهت پیشرفت استان قدم‌های خوبی برداشت وکارنامه قابل قبول و قابل تحسینی دارد و قطعاً مردم لرستان قدرشناس بوده و کارهای دیگران را فراموش نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسوولان در مسوولیت جدید از وجود وی استفاده ببرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: مدیران سرمایه جامعه هستند و باید قدر آن‌ها را بدانیم چون قدردانی، توسعه به دنبال دارد.

وی خطاب به خادمی استاندار جدید لرستان گفت: آنچه مردم انتظار دارند خدمت کردن است و مدیریت امانتی است که با باید آن برای مردم خدمت‌گذار باشیم.

آیت‌الله میرعمادی توجه به اقتصاد راه مقاومتی و انجام امور مربوط به پایلوت بودن اقتصاد مقاومتی را از مسائلی دانست که باید از سوی استاندار جدید لرستان مورد توجه قرار گیرد و اذعان داشت: بودن در بین مردم لرستان افتخار است و باید قدر فرصت خدمت به این مردم را دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار