استاندار سابق لرستان گفت: در پروسه آوردن بخش خصوصی به لرستان هزینه سنگینی دادم و گروهی به من تهمت و افترا زدند که همه را حلال می‌کنم.
کد خبر: ۴۹۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 19 September 2017
هوشنگ بازوند استاندار پیشین لرستان در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد اظهار کرد: از عنایات رهبر معظم انقلاب نسبت به استان لرستان تشکر می‌کنم چون وحدتی که در استان به وجود آمد با محوریت نماینده ولی‌فقیه بود و شاهد آن بودیم که پرچم‌دار وحدت و همدلی در استان آیت‌الله میرعمادی بود.

وی به اقدامات انجام‌شده خود در سمت استانداری لرستان در چند وقت اخیر اشاره و بیان کرد: یک ماه پیش با ستاد بنیاد برکت ۷۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا کردیم که طی ۳ سال اجرایی می‌شود.

استاندار سابق لرستان مردم لرستان را شریف، نجیب کم‌توقع برشمرد گفت: یکی از استان‌هایی که وزیر کشور به آن همواره توجه داشت لرستان بود.

 وی خاطرنشان کرد: در این مدت اعضای شورای تأمین استان به‌شدت نسبت به امنیت و مسائل استان حساسیت داشتند و دیدیم که با اقدامات صورت گرفته تنها دوره‌ای که خون از دماغ کسی نیامد در انتخاباتی این دوره بود که برگزار شد و در این راستان اعضای شورای تأمین مانند کوه استوار استان را پشتیبانی کردند.

بازوند گفت: در این مدت خیلی‌ها منتقد من بودند که نقد آن‌ها سازنده بود و استفاده کردم.

وی اظهار کرد: در این مدت چهار سد در لرستان افتتاح شد و ما برخی اوقات همراه با خبرنگاران ساعت نصف شب از این پروژه‌ها بازدید داشتیم که این کار جزء عشق و علاقه خبرنگاران به استان نبوده است.

استاندار سابق لرستان بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات ستاد تسهیل که روز گذشت نود و ششمین جلسه آن در استان برگزار شد توانستیم مقام پنجم کشور در بحث رونق تولید را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه سالانه 25 هزار شغل در لرستان ایجاد شود باید سالانه 6 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت گیرد که این کار توسط دولت به تنهایی امکان‌پذیر نبوده و بخش خصوصی باید سرمایه‌گذاری کند.

بازوند به انتصاب استاندار جدید لرستان اشاره و عنوان کرد: خادمی زاگرس نشین است و برنامه محور بوده و قطعاً این انتخاب برای لرستان خیلی خوب است.

وی بار دیگر به برخی اقدامات صورت گرفته در استان طی 4 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال ۹۲ دریاچه خشک شده کیو را احیا کردیم و خرم‌آباد را از معبر گرشگری به مقصد گردشگری تبدیل کردیم و جزو ۷ شهر برتر گردشگری شدیم که کاری بی‌سابقه بود.

استاندار سابق لرستان گفت: هزار و ۴۴۶ روز در لرستان کار کردم و تنها ۴ جمعه تعطیل داشتم و هیچ تعطیلی را نبوده که سرکار نباشم.

وی ادامه داد: در این مدت در پروسه آوردن بخش خصوصی به لرستان هزینه سنگینی دادم و گروهی به من تهمت و افترا زدند که همه را حلال می‌کنم.

بازوند گفت: یک گروه دیگر  نقل قول غیر واقعی از من زدند که حلال می‌کنم ولی فراموش نمی‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار