معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: در شش‌ماهه سال جاری تسهیلات رونق تولید به ۶ واحد تولیدی پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۴۹۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 23 September 2017
مسعود رضا معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان صبح شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه در سال ۹۵ بر اساس سامانه رونق تولید، به ۳۴۹ واحد و پروژه تسهیلات پرداخت کرده ایم، اظهار داشت: همچنین از محل تسهیلات مستقیم بانک ها به ۳۶۷ پروژه، مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در مجموع ۷۱۶ پروژه در استان، مبلغ ۵۸۲ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه امسال نیز تاکنون به ۶ پروژه، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: متاسفانه امسال سامانه مشکل داشت و با تاخیر دستور العمل ها ابلاغ شد.

رضا با بیان اینکه برای ۲۶۵ پروژه و واحد مبلغ ۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده و به بانک های عامل رفته است، تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات هفتمین استان کشور هستیم.

وی یادآور شد: در بحث تسهیلات بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی هنوز بانک مرکزی به بانک های عامل دستورالعمل های لازم را ابلاغ نکرده است اما سهمیه ۲۴۰ میلیاردی در این بخش داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار