سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست جمهوری اسلامی متناسب با رفتار شرکای ما در ۱ + ۵ به خصوص نوع رفتار آمریکا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 25 September 2017
خبرگزاری دانشجو نوشت:  سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست جمهوری اسلامی متناسب با رفتار شرکای ما در ۱ + ۵ به خصوص نوع رفتار آمریکا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.


بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه در خصوص بیانیه مطرح شده توسط خانم موگرینی پس از اجلاس وزرای خارجه ۱ + ۵ در نیویورک در رابطه با برجام در اشاره به این نکته که همه طرف‌ها به برجام پایبند بودند آیا اساسا جمهوری اسلامی از مکانیزم حل اختلاف پیش بینی شده در روند برجام استفاده کرد یا خیر گفت: ما اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادیم و در کمیسیون‌ها و سطوح مختلف آنچه که در خصوص بدعهدی آمریکا مطرح است را دنبال کردیم. سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: براساس این روند در هیئت نظارت بر برجام در ایران نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده و به تناسب اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. وی با تاکید بر اینکه این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد، بیان داشت: سیاست فوق متناسب با رفتار شرکای ما در ۱ + ۵ و به خصوص نوع رفتار آمریکا ادامه خواهد داشت و تصمیمات اتخاذ شده که از قبل طراحی شده بود به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار