استاندار لرستان گفت: نیاز است بازنگری مجددی بر تنظیم سد اشتغال صورت پذیرد.
کد خبر: ۵۰۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 27 September 2017
سید موسی خادمی استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه کارگروه تولید و اشتغال لرستان با بیان اینکه آمار اشتغال استان با آمارهای مرکز آمار هم‌خوانی نداشته، اظهار کرد: در این خصوص بایستی بازنگری صورت پذیرد و این بازنگری صرفا به معنای کاهش نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برخی مشاغل ایجاد شده پروژه محور بوده و با وجود اینکه در وضعیت کنونی شغل محسوب شده اما نبایستی در سند اشتغال آورده شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف بوده که یک بازبینی دقیق‌تری نسبت به سند اشتغال داشته باشند، بیان داشت: ضمن اینکه گزارشات سال 95 بایستی مستندتر آماده گردد، بایستی مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت یک هفته وضعیت اشتغال ایجاد شده خود را اعلام نمایند.

خادمی تصریح کرد: نیاز است یک تفکیک منابعی از نظر تامین هزینه‌های پرداختی توسط مدیران اجرایی استان صورت گیرد به گونه‌ای که سهم هر بخش مانند بخش‌های رونق تولید و صندوق توسعه ملی به طور روشن لحاظ گردد.

وی طرح کارورزی را فرصت خوبی برای لرستان عنوان و خاطر نشان کرد: از آنجا که این طرح هیچ‌گونه تعهدی برای کارفرمایان ایجاد نمی‌کند لذا از دست دادن این فرصت غیر عاقلانه بوده و انتظار می‌رود کارفرمایان از این طرح استقبال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار