کد خبر: ۵۰۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 03 October 2017
الله‌یار ملک‌شاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 11 مهر) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور مسئولان ذیربط بررسی شد.

تسنیم نوشت: الله‌یار ملک‌شاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 11 مهر) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور مسئولان ذیربط بررسی شد.
 
وی افزود: پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، کلیات طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به رای گذاشته شد که نمایندگان با کلیات طرح مذکور موافقت کردند.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه در این جلسه موضوع برگزاری علنی جلسات مفاسد اقتصادی در دادگاه و انتشار اسامی متهمین بررسی شد، گفت: در حال حاضر پخش جلسات دادگاه متهمین مفاسد اقتصادی و انتشار نام متهمین جرایم اقتصادی ممنوع است.

ملک‌شاهی تصریح کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون با انتشار جریان رسیدگی دادگاه و یا محاکمه مفاسد و متهمین اقتصادی و همچنین بیان اسامی متهمین با نظر قاضی و یا شعبه رسیدگی‌کننده موافقت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار