استاندار لرستان گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نقش موثری در بهبود وضعیت استان های محرومی همچون لرستان دارد.
کد خبر: ۵۰۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 05 October 2017
 سید موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مهم ترین کمیسیون مجلس است، حداقل از حیث نیازهایی که استان های محروم دارند می توان این کمیسیون را مهم ترین کمیسیون مجلس دانست، اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه نقش موثری در بهبود وضعیت استان هایی همچون لرستان دارد.

وی با بیان اینکه از نمایندگان استان تشکر می کنیم برای برگزاری چنین جلسه با کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: این دو جلسه را مشترک تشکیل دادیم برای صرفه جویی در وقت، تا اعضای کمیسیون بتوانند از پروژه های استان بازدید داشته باشند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه فرصت هست تا دستگاه ها پیشنهادات خود را در حوزه تخصیص اعتبارات به سازمان مدیریت بدهند تا به بودجه ۹۷ برسد، افزود: باید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را قانع کنیم به لرستان کمک کنند.

بر اساس این گزارش، جلسه مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار