مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از تامین غذای ۲۰ هزار زائر اربعین توسط این اداره کل در مرز مهران به صورت روزانه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 08 October 2017
حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان در جلسه ستاد اربعین لرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طی سال گذشته در قالب ستاد اربعین اظهار داشت: طی سال گذشته استان های همدان و خراسان شمالی با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به راه اندازی موکب در مرز مهران کرد.

وی با بیان اینکه امسال نیز استان های مازندران، گیلان و سمنان با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به راه اندازی دو موکب بین شهرهای کوت و کربلا و همچنین مرز مهران خواهند کرد افزود: همچنین در شهرهای خرم آباد، بروجرد و کوهدشت نیز اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به ارائه خدمات به زائران اربعین خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خیران به اوقاف و امور خیریه استان طی سال گذشته برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد و گفت: همچنین طی سال گذشته ۱۰۰ مبلغ از سوی این اداره کل به مراسم اربعین اعزام شد.

حجت الاسلام خاکباز از تامین غذای زائران اربعین در مرز مهران از سوی اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد و گفت: برای تامین غذای روزانه ۲۰ هزار زائر آمادگی لازم را داریم و سایر دستگاههای اجرایی باید اقدام به تجهیز آشپزخانه و همچنین تامین مواد اولیه برای پخت غذای زائران کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار