فرمانده انتظامی دورود گفت:به مناسبت هفته ناجا خدمات پزشکی و درمانی رایگان در روستاهای محروم دورود ارائه شد.
کد خبر: ۵۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 12 October 2017

محمد ملکشاهی فرمانده انتظامی دورود، ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: هفته ناجا بهترین فرصت برای انعکاس خدمات پلیس به مردم است که بر این اساس نیروی انتظامی شهرستان دورود در هفته ناجا برنامه‌های متنوع و مختلفی برگزار می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی نه فقط در هفته نیروی انتظامی بلکه در تمام روزهای سال زحماتی را متحمل می‌شود که هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بازگویی این خدمات است.

فرمانده انتظامی دورود بیان کرد: پلیس در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شأن و منزلت مردم گام‌های بلندی را برداشته و فلسفه کار نیروی انتظامی خدمت به مردمی بوده و همیشه پا‌به‌پای نظام و ولایت بوده و است.

وی به اجرای طرح مردم یاری در مناطق همزمان با هفته ناجا اشاره و خاطرنشان کرد:روز گذشته این طرح در مناطق محروم روستای دریژان سفلی و برآفتاب دراز شهرستان دورود و با مشارکت کمیته امداد،بهزیستی،مدیریت مجموعه بهداشت و درمان پزشکی،هلال احمر و باهمدلی نیروی انتظامی شهرستان دورود برگزار شد.

وی اظهار داشت:در راستای اجرای این طرح با کمک دستگاه‌های دست اندرکار کالاهایی به مددجویان تحویل داده شد.

ملکشاهی گفت:شهروندان می‌توانند از طریق تلفن 110 در برقراری امنیت با پلیس همکاری داشته باشند و همچنین نقطه نظرات و انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه 197 با پلیس در میان بگذارند.





گزارش: هانیه حقیقی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار