کد خبر: ۵۱۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 21 October 2017
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برترین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایران را معرفی کرد.


بلیط هواپیما ، رزرو هتل و تورهای مسافرتی از مهمترین خدماتی است که در حوزۀ گردشگری به مسافران ارائه می شود. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران به عنوان متولی گردشگری در ایران، در مهرماه ۱۳۹۶ شرکت برتر حوزه گردشگری در ایران را معرفی نمود.


شرکت خدمات مسافرتی الی گشت که بارها و بارها عناوین مشابه را از فستیوالها و ارگانهای مختلف کشور دریافت کرده است، این بار نیز موفق به دریافت لوح برگزیده برتر ملی گردید.


نگاهی اجمالی به تاریخچۀ ۱۷ ساله ی الی گشت در صنعت گردشگری ایران نشان می دهد که این شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در بسیاری از نوآوری های این صنعت در ایران نقش محوری و کلیدی داشته است. در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار الی گشت بر روی وبسایت خود امکان خرید آنلاین و آنی بلیط هواپیما را در ایران ارائه کرد که در آن زمان اتفاقی بسیار نو و جدید در گردشگری کشور محسوب می شد که همین پیشگام بودن الی گشت، مسیر را برای سایرین هموار نمود. ارائه خدماتی همچون رزرو بیش از ۲۰۰ هزار هتل و خرید بلیط هواپیما بیش از ۹۰۰ ایرلاین در سراسردنیا به صورت آنلاین و ریالی، امری دست نیافتنی در آن زمان را امکان پذیر کرد. امروز همه ایرانیان می توانند در کسری از ثانیه به مقصد فرودگاه دلخواهشان در هر نقطه ای از جهان با تنوع بیش از ۹۰۰ ایرلاین بلیط هواپیما تهیه کنند و در صورت دلخواه، هتل مورد نظرشان را از میان ۴۰۰ هزار هتل پس از مقایسه،  بررسی و مشاهده اطلاعات کامل انتخاب و رزرو کنند و واچر قطعی هتل را بلافاصله دریافت کنند.


بنابراین پربیراه نیست که الی گشت را به عنوان بزرگترین آژانس مسافرتی ایران، پیشگام و پیش قراول نوآوری و توسعه در ارائه خدمات باکیفیت و مدرن نیز بدانیم. خدماتی که در زمانی کوتاه با بهترین کیفیت و همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته اش، اگر بی نظیر به حساب نیاید، حتماً برای مشتری ایرانی کم نظیر است.


هر چند ظهور اینترنت دسترسی را به خدمات مسافرتی سرعت بخشید، اما باعث گردید بسیاری از مجموعه های فاقد مجوز و زیرپله ای و یا کوچک که توانایی ارائه خدمات جامع و همه جانبه را ندارند، به بازار خدمات گردشگری وارد شوند و متاسفانه بسیاری از مشتریان را با مشکلات پیگیری و حتی امنیت سفر در کشورهای خارجی روبرو سازد.


الی گشت با بیش از ۱۷ ساله سابقه و با بهره مندی از بیش از ۲۰۰ نفر نیروی متخصص در داخل و خارج از ایران، از ابتدای سفر تا انتهای سفر همراه و یاور گردشگران می باشد. مجموع عوامل اشاره شده منجر شد تا سازمان میراث فرهنگی نیز بر کیفیت و اصالتِ الی گشت صحّه گذارد و این بار از الی گشت به عنوان شرکت برتر ملی در صنعت گردشگری یاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار