کد خبر: ۵۱۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 24 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت گفت:اولین شعبه انجمن شورایی خوشنویسان تفت تشکیل شد.

احمد ذاکری رییس این اداره طی نشستی اعلام کرد در هفته خوشنویسی با حضور رییس انجمن خوشنویسان شعبه یزد و ناظر استانی شعبه انجمن خوشنویسان یزد و همچنین خوشنویسان ممتاز تفتی انتخابات شعبه شورایی انجمن خوشنویسان تفت برگزار شد.
ذاکری با بیان این خبر در ادامه گفت: بنا به درخواست و دعوت قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت همزمان با هفته خوشنویسی و با حضور زهرا حکمی رییس انجمن خوشنویسان شعبه یزد، ولی رهبر یزدی ناظر استانی انجمن خوشنویسان شعبه یزد و همچنین خوشنویسان ممتاز تفتی سیما امیر بیکی، علیرضا طالبی پور، سید خلیل عرب زاده، حسین جمعانی تفتی، عارفه زارع و مرتضی دهقانی تفتی انتخابات شورای انجمن خوشنویسان تفت برگزار و با رای گیری اعضای حاضر، خانم سیما امیربیکی و علیرضا طالبی پور بعنوان اعضای اصلی و حسین جمعانی تفتی نیز بعنوان بازرس شورای انجمن شعبه تفت انتخاب شدند. همچنین به انتخاب اعضای شورا آقای علیرضا طالبی پور بعنوان رئیس انجمن خوشنویسان شعبه تفت انتخاب شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت همچنین افزود: در این نشست پتانسیل ها و امکانات آموزشی خوشنویسی در تفت مورد بررسی قرار گرفت و قرارشد با تعامل بیشتر با انجمن شعبه یزد اتفاقات خوبی در زمینه ارتقای هنر خوشنویسی شهرستان تفت رقم بخورد. ذاکری در پایان با تبریک به منتخبین شورای انجمن خوشنویسی تفت اظهار امیدواری کرد از این به بعد با همت و تلاش اعضای شورا شاهد ارتقای این هنر معنوی در سطح شهرستان تفت باشیم.
لازم به ذکر است در این نشست آقای امین فلاح نژاد به عنوان ناظر و نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت در شعبه انجمن خوشنویسان تفت معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
خیلی خوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار