کد خبر: ۵۱۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 31 October 2017
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای ایران به بغداد و نجف از سر گرفته شده است.


به گزارش ایسنا، رضا جعفرزاده اظهار کرد: با بهبود نسبی شرایط جوی در فرودگاه‌های کشور عراق بار دیگر امکان برقراری پروازهای ایران به سمت این کشور فراهم شده است.


به گفته وی، در حال حاضر سطح دید افقی مورد نیاز برای خلبانان در این فرودگاه‌ها به حدی رسیده که امکان برقراری پروازها وجود خواهد داشت.


مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران پروازهای بغداد و نجف خواست با هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مربوطه شرایط را برای حضور در فرودگاه و انجام پرواز نهایی کرده و سپس به سمت مقصد حرکت کنند.


به گزارش ایسنا، به دلیل افزایش گرد و غبار و کاهش قابل توجه دید افقی در فرودگاه‌های بغداد و نجف پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از صبح امروز متوقف شده بود.


پروازهای شرکت‌های ایرانی در حالی به مقصد نجف ادامه دارد که در طول روزهای گذشته با توجه به افزایش هزینه سوخت گیری در این فرودگاه شرکت‌های ایرانی مکاتباتی را با فرودگاه نجف آغاز کردند و حتی اعلام شده در صورت مقاومت مقامات عراقی در برابر اصلاحات مورد نیاز امکان آن وجود دارد که پروازها به مقصد نجف لغو شود.


سازمان هواپیمایی کشوری ۱۳ تا ۲۳ آبان ماه را به عنوان ایام مدیریت پروازهای اربعین زائران ایرانی در نظر گرفته است و بلیت این پروازها به شکل مصوب فروخته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار