کد خبر: ۵۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 01 November 2017
جانشین ستاد اربعین ناجا از تمهیدات اداره گذرنامه برای زوار اربعین حسینی و همچنین پاسخگویی روابط عمومی ادارات گذرنامه به مردم در خصوص تأخیر احتمالی صدور و دریافت گذرنامه خبر داد.


به گزارش فارس، سردار محمد بابایی جانشین ستاد اربعین ناجا در خصوص پاسخگویی اداره گذرنامه به مردم در مورد تأخیرات احتمالی صدور گذرنامه و طی نشدن روند طبیعی آن اعلام کرد: شهروندانی که در خصوص روند طبیعی صدور گذرنامه و احتمالاً تأخیر آن سؤالاتی دارند، می‌توانند به مرکز گذرنامه ستارخان مراجعه کنند. 


جانشین ستاد اربعین ناجا تصریح کرد: در مرکز گذرنامه ستارخان در تهران و سایر دفاتر گذرنامه در کشور، واحدهای روابط عمومی اداره گذرنامه پاسخگوی سؤالات مردم هستند. 


وی گفت: در مرکز گذرنامه ستارخان 8-7 نفر در این خصوص مأمور هستند که مشکلات احتمالی مردم را شنیده و پاسخگو هستند.


این مقام ارشد اداره گذرنامه اعلام کرد: افراد برای تحویل مدارک به مرکز گذرنامه ستارخان مراجعه نکنند، چرا که دفاتر پلیس + 10 مسئول دریافت مدارک برای صدور گذرنامه هستند. 


جانشین ستاد اربعین ناجا با تأکید دوباره بر تمهیدات اداره گذرنامه در آستانه اربعین حسینی بیان داشت: ساعت کار مراکز پلیس +10 و دفاتر اصلی اداره گذرنامه افزایش یافته و این مراکز از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 20 پذیرای زائران اربعین حسینی هستند. 


وی خاطرنشان کرد: تدبیری اندیشیده شده که حداقل 2 روز و حداکثر 3 روز گذرنامه در قبال مدارک کامل و بدون نقص صادر و توسط پست تحویل افراد شود؛ البته در موارد خاص، گذرنامه در مرکز ستارخان به صورت یکروزه نیز صادر می‌شود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار