مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 05 November 2017
محمد ناصر هاشمی مدیرکل هواشناسی لرستان ظهر امروز در جلسه شورای عالی هماهنگی مدیریت بحران استان لرستان، اظهار کرد: میزان بارندگی استان در سال زراعی گذشته 446.8 میلیمتر بوده که این میزان نسبت به وضعیت نرمال 1.5 درصد کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: سال 94 از نظر بارندگی سالی فوق العاده بود که امسال در مقایسه با سال 94،  33 درصد کاهش بارندگی داشته‌ایم.

مدیر کل هواشناسی لرستان با تاکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به اطلاعیه و هشدارهای هواشناسی، بیان داشت: از اواخر روز جمعه و روز شنبه شاهد بارندگی‌هایی در سطح استان بودیم که به جز شهرهای ازنا و الیگودرز در تمامی شهرستان‌ها وقوع بارندگی داشتیم.

هاشمی تصریح کرد: بیشترین بارندگی‌ها در شهرهای رومشکان با 11 میلی متر و الشتر با 10.5 میلیمتر بوده و همچنین کوهدشت با هشت میلی متر بارندگی، خرم‌آباد و بروجرد با سه میلی متر بارندگی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این مسئول از سامانه بارشی در اواخر هفته خبر داد و گفت: این سامانه پر بارش نبوده و از اواخر روز پنج شنبه و جمعه شاهد بارندگیهای پراکنده در سطح استان هستیم.

مدیر کل هواشناسی لرستان  اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل پائیز شاهد بارش 100 میلی متری باران در استان باشیم که تاکنون 4.3 آن تحقق یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار