کد خبر: ۵۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 11 November 2017
نخست وزیر عراق، موفقیت این کشور در تأمین امنیت مراسم اربعین سالار شهیدان (ع) را برگی دیگر از موفقیت نیروهای این کشور در کنار جنگ با تروریسم دانست.


به گزارش فارس، نخست وزیر عراق از موفقیت آمیز بودن طرح تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی خبر داد.


دفتر اطلاع رسانی حیدرالعبادی عصر جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخست وزیر عراق از نیروهای مسلح، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این کشور که شب و روز برای تأمین امنیت میلیون‌ها زائر اربعینی تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.


العبادی همچنین گفت: «موفقیت طرح ویژه حمایت از زائران حسینی، موفقیتی دیگر در کنار پیروزی‌های نیروهای ما علیه تروریست‌ها داعش و آزادسازی شهرها و اراضی عراق است».


وی همچنین پایبندی زائران اربعینی، داوطلبان و موکب‌های حسینی به نظم و همکاری با دستگاه‌های امنیتی را ستود و از عتبات عالیات، اهالی استان کربلا به دلیل تلاش‌های آن‌ها در استقبال از میلیون‌ها زائر امام حسین (ع) و خدمت به آن‌ها قدردانی کرد.


نخست وزیر عراق دیروز پنجشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی خود از تمامی نهادهای دولتی این کشور خواست امکانات و شرایط لازم را برای تأمین امنیت بازگشت زائران اربعین فراهم کنند.


احمد الصافی، نماینده مرجعیت دینی عراق در کربلا امروز از مشارکت بیش از 13 میلیون زائر در مراسم اربعین تا صبح جمعه خبر داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار