فرمانده سپاه دورود گفت:آیین های ویژه گرامیداشت هفته بسیج با اجرای بیش از 60 برنامه سیاسی،فرهنگی ،هنری و ورزشی در شهرستان دورودبرگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ 17 November 2017
بهمن واقعی فرمانده سپاه دورود درنشست خبری در جمع اصحاب رسانه شهرستان دورود،ضمن ابراز همدردی و با تسلیت به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم غیور کرمانشاه و خانواده های داغدار و آسیب دیده و تبریک هفته بسیج اظهار کرد:پنجم آذر نماد روز بسیج و هفته بسیج است وهر روزدر جمهوری اسلامی وکشورهای همسایه درجبهه مقاومت مردمی عراق،یمن،لبنان،سوریه هر روز روز بسیج است.

وی افزود:هر روز مردم دربرنامه های مانند:روز استکبار ستیزی،زلزله،اربعین،راهپیمایی و...شرکت می کنند وبنابراین ملت ما هر روز بسیجی وار خدماتی را به مملکت ارائه می دهند.

فرمانده سپاه دورود به تشریح هفته بسیج پرداخت وگفت :پنجم آذر سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره)است،برنامه های هفته بسیج به صورت مشترک درشهرستان دورود،یکسری برنامه های بومی و محلی و برنامه های ابلاغی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:در اولین ودومین  روز از هفته بسیج که به تربیت بسیج ،مظهر مردم سالاری دینی وظلم ستیزی وبسیج،جهادو پیشرفت مقاومتی نامگذاری شده است،به برگزاری صبحگاه مشترک و زنگ مقاومت در مدارس،مشاوره پیشگیری از اعتیاد،افتتاح مزرعه پرورش شیلات ماهی سردآبی ،دیدار با خانواده شهداو نشست بصیرتی،مردمی ،برگزاری اردوی  جهادی،مسابقات قرآنی ،طناب کشی و کارگاه های مهارتهای زندگی اشاره کرد.

این مسئول یادآور شد:درسومین روزاز هفته بسیج، چهارشنبه یکم آذرماه روز بسیج شور و شعور انقلابی نامگذاری شده است نیز به نشست های بصیرتی مردمی و سیاسی،ویزیت رایگان درمانگاه ولی عصر،برگزاری تور ایست و بازرسی و برپایی ایستگاه صلواتی اشاره کرد.

واقعی بیان داشت:کوهپیمایی بسیجیان،غبار روبی قبور مطهرشهدای گمنام ویادواره شهدا،برپایی ایستگاه سلامت ،مشاوره ازدواج آسان و خرید کالای ایرانی ،برگزاری اردوی یک روزه اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم  از دیگر برنامه‌هایی است که روز چهارم از هفته بسیج که به نام بسیج گفتمان انقلابی گری و کارآفرینی جهادی نامگذاری شده برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: درپنجمین  روز از هفته بسیج که بعنوان بسیج،انقلابی گری،ایثار و اقتدار جهانی نامگذاری شده ونیز برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج،حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه،جلسه روشنگری و نشست بصیرتی وافتتاح کارگاه کار آفرینی،تجلیل از بسیجیان نمونه،جشنواره غذاهای سنتی و محلی،ویزیت رایگان در مصلی شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه دورود اظهار داشت:روز 6 و هفتم که به ترتیب  روز بسیج حضور در عرصه های دفاع،فرهنگ ،علم و خدمات رسانی و بسیج ،نمایش اقتدار و آمادگی دفاع همه جانبه نامگذاری شده نیز به برگزاری نمایشگاه بخشی از عملکرد بسیج و سپاه دورود،اجرای حرکات رزمی توسط رزمی کاران ذورالفقار،اجرای رژه حماسی و بیعت شهدا اشاره کرد.

وی ادامه داد:اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن شهدای کارگر در روز هفتم از هفته بسیج در شهرستان دورود برگزار می شود


گزارش: هانیه حقیقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار