کد خبر: ۵۲۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸ 18 November 2017
جانشین فرمانده ناجا گفت: در شرایط کنونی شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده هستیم.


به گزارش‌  خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار اسکندر مؤمنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از لحظات آغازین این حادثه تاسف بار نیروی انتظامی کرمانشاه با تمام‌امکانات پای کار بود و برای کمک به مردم آسیب‌دیده در میدان حادثه حضور پیدا کرد.


وی افزود: ناجا در سه زمینه تأمین امنیت مناطق زلزله‌زده و تأمین امنیت و همراهی محموله‌های ارسالی و روان‌سازی شده در حوزه درون و برون شهری تاکنون انجام وظیفه کرده است.


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیرو به اندازه کافی در مناطق زلزله‌زده حضور دارند، گفت: با دستور فرمانده ناجا حدود 10 هزار نیرو از مرکز کشور و دیگر استان‌ها به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.


مومنی با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس امنیت مطلوبی در جاده‌ها و سطح مناطق زلزله‌زده وجود دارد، افزود: در حوزه ترافیکی نیز همکاران ما به خوبی در منطقه حاضر شده‌اند و اکنون تمامی مسیرهای منتهی به منطقه زلزله‌زده باز و تردد در آنها روان است.


وی عنوان کرد: با توجه به امنیت مطلوبی که در منطقه فراهم است دستگاه‌های کمک‌رسان به خوبی می توانند کار امداد به زلزله‌زدگان انجام دهند.


مومنی با اشاره به اینکه در برخی موارد بی‌نظمی پیش آمد که آن هم مربوط به نحوه توزیع امکانات بود گفت: در حال حاضر با تمهیداتی که پیش‌بینی شد به خصوص با حضور گسترده نیروهای پلیس در منطقه و استقرار ایستگاه‌های ثابت و سیاره امنیت خوب و مطلوبی برقرار شده است.


وی با بیان اینکه در شرایط کنونی زندگی در این مناطق در حال عادی شدن است بیان کرد: بسیاری از هم‌وطنان با توجه به حس مسئولیت شدید خود با خودروهای شخصی محموله‌های کمک را به این مناطق می‌آورند.


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تردد این خودروها حجم زیاد ترافیک را در منطقه و محورها ایجاد کرده است عنوان کرد: این ظرفیت بالای ترافیک اکنون در استان وجود ندارد و چون مردم نمی‌دانند که امکانات در کجاها توزیع شده بنابراین ممکن است بی‌نظمی در توزیع پیش بیاید.


وی با بیان اینکه مردم محموله‌ها را به مراجع رسمی سپاه، ارتش و‌هلال‌احمرتحویل دهند بیان کرد: مسئولان نیز مکانهایی را برای تحویل این مدارک در نظر بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار