کارگاه توانمند سازی و دانش افزایی معاونین ،مربیان پرورشی و مشاوره امروز در کانون امام علی شهرستان دورود برگزارشد
کد خبر: ۵۲۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱ 22 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان از دورود،کارگاه توانمند سازی و دانش افزایی معاونین،مربیان پرورشی و مشاوره امروز با حضورمدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود،رئیس اداره قرآن و عترت مشاوره اداره کل،رئیس اداره امور تربیتی مشاوره اداره کل،رئیس اداره مشاوره اداره کل،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دورود وجمعی از کارشناسان،معاونین،مربیان پرورشی و مشاوره شهرستان دورود درسالن آمفی تئاترو کلاسهای کانون امام علی(ع) برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان دورود،هدف برگزاری کارگاه توانمند سازی و دانش افزایی معاونین،مربیان پرورشی و مشاوره، تبادل نظر تجربه همکاران است، بیان داشت: برای رسیدن به اهداف کلی باید به مسائلی که کارشناسان و مسئولان بالادستی مطرح میکنند،توجه شود.

وی افزود:درراه  رسیدن به اهداف کلی،مشکلاتی قطعا خواهیم داشت، درتسریع رسیدن به این اهداف باید همکاری داشته باشید.

اسفندیار هاشمی خاطر نشان کرد:کارپرورشی، حیطه پرورشی اگرفعال شود.قطعا آموزش در مدارس موفق خواهد بود.

وی بابیان اینکه بحث قرآن باید سرلوحه همه کارها درآموزش و پرورش قرارگیرد، گفت:باهمه مشکلاتی که امروزه درجامعه وجودداشته،بایدمعلم وخانواده بتواند با پناه بردن به قرآن،احکام اسلامی تاثیرومشکلات را کنترل کند.

وی ادامه داد:مطمئنا با آموزش قرآن،احکام و آموزه های دینی به دانش آموزان درمدارس درعلم آموزی و آموزش موفق خواهیم بود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان دورودتاکید کرد:باید بحث قرآن و ورزش برای دانش آموزان جدی گرفته شود و همه برای موفقیت در کارهای پرورشی تلاش کنیم.

کارگاه توانمند سازی و دانش افزایی معاونین ،مربیان پرورشی و مشاوره

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار