دبیر جشنواره بین‌المللی هُمار از برگزاری این جشنواره در تاریخ چهارم لغایت ۱۱ آذرماه در خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 22 November 2017
مرضیه گودرزی دبیر جشنواره بین‌المللی همار در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولین و دومین دوره جشنواره بین‌المللی همار سال ۹۳ در خرم‌آباد و جزیره هرمز برگزار شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در نظر داریم سومین دوره این جشنواره را امسال در تاریخ چهارم لغایت ۱۱ آذرماه در لرستان برگزار کنیم.

دبیر جشنواره بین‌المللی همار افزود: یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بین‌المللی را باید ایجاد دغدغه زیست‌محیطی در جامعه دانست و می‌توان با برگزاری آن علاوه بر بازگو کردن دغدغه‌های زیست‌محیطی، ارتباط مناسبی میان گردشگران و جوامع محلی ایجاد کرد.

گودرزی در ادامه با اشاره به دلایل انتخاب لرستان برای برگزاری این جشنواره، افزود: با وجود اینکه چندین استان آمادگی خود را برای برگزاری این جشنواره اعلام کردند اما همار به دلیل بکر بودن و ویژگی‌های خاص لرستان در این دیار برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری استان لرستان اشاره کرد.

گودرزی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این جشنواره هنرمندانی از کشورهای مختلف همچون ایتالیا، آلمان و سنگاپور حضور داشته و آثار خود را در حوزه هنر پرفورمنس به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۶ هنرمند داخلی و خارجی در این جشنواره آثار خود را ارایه خواهند داد.

دبیر جشنواره بین‌الملی هومار با گلایه از همکاری نکردن دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این جشنواره، افزود: متاسفانه با وجود قول‌های متعدد مسوولان برای حمایت از این جشنواره اما در عمل کمترین حمایت‌ها صورت گرفت به نحوی که نتوانستیم به تمام اهدافمان دست یابیم.

وی تصریح کرد:با وجود عدم همکاری میوولان در برگزاری این جشنواره تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با کمک انجمن‌های مردمی این جشنواره را به بهترین نحو در استان لرستان برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار