مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد از اختصاص 4.5 میلیارد تومان تسهیلات ویژه مکانیزاسیون به این شهرخبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 27 November 2017
مراد بیرانوند مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد، با اشاره به مبلغ مصوب تسهیلات مکانیزاسیون، اظهار کرد: در سال جاری مجموع کل مصوب تسهیلات مکانیزاسیون شهر خرم‌آباد 4.5 میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان 50 درصد آن جذب شده و برای مابقی نیز کشاورزان مستعد دریافت تسهیلات شناسایی شده‌ا‌ند و در حال عقد قرارداد با بانک‌های عامل هستیم.

مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد از افزایش 15 صدم درصدی ضریب مکانیزاسیون در این شهر خبر داد و بیان داشت: ضریب تسهیلات مکانیزاسیون از 0.9 به 1.05 بهبود یافته که نشان از افزایش 15 صدم درصدی این ضریب دارد.

بیرانوند تصریح کرد: سال گذشته استان لرستان حائز رتبه نخست در خصوص پرداخت تسهیلات مکانیزاسون شد و پایان سال جاری رتبه این استان در سال 96  اعلام خواهد شد.

وی همچنین  از ابلاغ اعتبار 25 میلیارد تومانی در راستای ایجاد اشتغال پایدار خبر داد و افزود: 25 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال پایدار ابلاغ شده که قرار است به ازای هر 50 میلیون تومان یک شغل ایجاد شود.

مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد یادآور شد: تسهیلات برای ایجاد اشتغال، مکانیزاسیون، باغداری، دامداری، زنبورداری، صنایع کشاورزی و کارخانجات وابسته به کشاورزی است و بایستی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری این تسهیلات جذب شوند.




فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار