فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۴ هزار و ۱۰۰ سایت مجرمانه در ۸ ماهه ابتدایی امسال در این استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۵۳۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 03 December 2017
حاجی محمد مهدیان‌نسب فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ۸ ماهه ابتدایی امسال ۸ هزار و ۹۱ فقره تصادف جرحی، خسارتی و فوتی در استان لرستان رخ داده است.

وی ادامه داد:متاسفانه آمارها نشان می‌دهد که در زمینه تصادفات جرحی و خسارتی با افزایش ۲۱ درصدی روبرو هستیم که دلایل مختلفی در این زمینه وجود دارد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: البته در ۸ ماهه ابتدایی امسال شاهد کاهش ۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان هستیم.

مهدیان‌نسب در ادامه با اشاره به وجود ۱۸۲ نقطه حادثه خیز در جاده‌های لرستان، اظهار داشت: از این تعداد، ۴۸ نقطه حادثه‌خیز از اولویت اول قرار دارند که امیدواریم مسوولان مربوطه در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: البته وضعیت جاده‌های برخی از شهرستان‌های استان بسیار مناسب بوده که باید از اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشف کالای قاچاق در استان، اظهار داشت: در این راستا ۲ هزار و ۴۳۱ پرونده با مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تشکیل و با اقدامات پلیس ۲ هزار و ۳۰۰ متهم دستگیر شده و شاهد متلاشی شدن ۴۹ باند قاچاق در استان هستیم.

مهدیان‌نسب عنوان کرد:  ۱۰۰درصد جرایم فضای مجازی در استان کشف شده‌اند، خوشبختانه پلیس فتای استان یک پلیس هوشمند، دقیق و هوشمند بوده و با جدیت با جرایم این حوزه برخورد کرده است.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۱۰۰ سایت مجرمانه در استان شناسایی و در این راستا ۲۱۸ پرونده تشکیل شده و ۲۱۲ مجرم اینترنتی دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۸۰ درصد از پرونده‌هایی که به مرکز مشاوره پلیس ارجاع شده موجب صلح و سازش پایدار می‌شوند.

 مهدیان‌نسب بیان کرد: اکنون در شهر خرم‌آباد خلا وجود ۳ کلانتری احساس شده که البته یک کلانتری در حال احداث است که امیدواریم با مسوولان استان در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.



فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار