مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان از ثبت‌نام یک هزار و 300 نفر از دانشگاهیان این استان برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 25 December 2017
مهدی مرادیان مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان، با اشاره به ثبت‌نام دانشگاهیان لرستانی جهت تشرف به عتبات عالیات، اظهار کرد: هجدهمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان همزمان با سراسر کشور از 25 آذرماه آغاز و تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان، اساتید و  پرسنل دانشگاه‌های سراسر استان می‌توانند به سایت لبیک یا سامانه عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

مسئول ستاد عمره و  عتبات دانشگاه‌های لرستان با بیان اینکه نهم دی ماه، زمان قرعه‌کشی و اعلام نتایج عتبات دانشگاهیان خواهد بود، بیان داشت: دانشجویان در قالب 14 کاروان از هشتم بهمن‌ماه سال جاری لغایت نیمه دوم اردیبهشت سال آینده به عتبات اعزام می‌شوند.

مرادیان تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 300 نفر ثبت‌نامی داشته‌ایم که با توجه به استقبال خوب دانشگاهیان از این طرح پیش‌بینی می‌شود تعداد نفرات افزایش یابد.

این مسوول با ابراز اینکه تمامی اعزام‌ها زمینی و از طریق مرز مهران انجام می‌شوند، یادآور شد: با توجه به اینکه فرودگاه خرم‌آباد در حال حاضر پروازی به فرودگاه نجف ندارد و همچنین نزدیکی لرستان به مرز مهران، اعزام‌ها به صورت زمینی انجام می‌شوند.

مسئول ستاد عمره و  عتبات دانشگاه‌های لرستان به پرداخت تسهیلات در راستای اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و افزود: صندوق رفاه دانشگاه به دانشجویان پذیرفته شده در سامانه لبیک تسهیلاتی در قالب وام دانشجویی پرداخت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار