کد خبر: ۵۴۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 29 December 2017
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر گفت: دختربچه‌ای که ۶ سال پیش از جلوی در منزل ربوده شده بود، دوباره به آغوش خانواده برگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری خوزستان، علیرضا باوی در خصوص این خبر اظهار کرد: این اتفاق در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ وقتی دو دختربچه با حدود دو سال و نیم و هشت سال و نیم سن، جلوی در منزل خود در خرمشهر در حال بازی بودند، رخ داد و در جریان آن یک خودروی ۴۰۵ تیره رنگ کنار آنها توقف و زن و مردی که در خودرو بودند، دختربچه کوچک‌تر را ربودند.

وی افزود: به‌رغم تحقیقات پلیس، اثری از کودک یافت نشد تا اینکه خانواده وی پس از چند سال با استفاده از فضای مجازی و قرار دادن عکس کودک، ماجرای حادثه و شماره تماس در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به جست‌وجو کردند.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: این در حالی بود که کودک خرمشهری به هویت «ی» در خانواده جدید خود در شهر ری تهران زندگی می‌کرد و اقوام جدید وی با دیدن تصویر کودک، از خانواده او خواستند تا حقیقت را بگویند و کودک را به خانواده اصلی‌شان برگردانند.

وی افزود: بنابراین خانواده دختر که اکنون نام او را به رقیه تغییر داده بودند، وی را به خرمشهر و نزد خانواده‌اش برگرداندند و مدعی شدند که کودک را از زن و مرد معتادی در اهواز خریداری کرده‌اند.

باوی گفت: با آزمایش DNA از کودک و خانواده خرمشهری، هویت اصلی وی مشخص و رقیه به خانواده اصلی‌اش سپرده شد.

وی اظهار کرد: تحقیقات در خصوص ادعای خانواده تهرانی ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار