رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت:مردم استان لرستان در اعتراض به اغتشاشات اخیر و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی فردا صبح راهپیمایی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 02 January 2018
حجت الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله حیات‌الغیب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان: مردم سراسر استان لرستان فردا صبح در محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی شهرستان‌ها و آسیب رساندن آشوبگران به اموال عمومی راهپیمایی برگزار کرده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.

وی افزود: این راهپیمایی در خرم‌آباد از ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی آغاز و به سمت میدان کیو انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اعتراض به وضعیت اقتصادی و گرانی حق مسلم مردم است و ما نیز به این وضعیت اقتصادی اعتراض داریم اما بین اعتراض و آشوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اعتراضی که به صورت راهپیمایی مسالمت آمیز و با مجوز انجام شود از نظر همگان مورد پذیرش بوده و خواسته ان نیز باید مورد بررسی نیز قرار گیرد اما اینکه عده‌ای بدون مجوز برای راهپیمایی، دست به اغتشاش و آشوب زده و اموال عمومی را مورد خسارت قرار داده و برای مردم مشکل ساز شوند مورد پذیرش نیست.

حیات‌الغیب گفت: هرکسی که بخواهد از آشوبگران و اغتشاشگران پشتیبانی کند باید در روز قیامت جواب دهد چرا که این افراد فقط قصد آسیب رساندن به اموال عمومی مردم و اسلام و انقلاب را دارند.

وی تاکید کرد: قطعا پشت صحنه ماجراهای اخیر و اغتشاشات به وجود آمده، آمریکا است چرا که آن‌ها به خاطر شکست در سوریه و عراق می‌خواهند زهر خود را از این طریق وارد کنند اما یقیناً مردم لرستان فردا با حضور پرشور خود جواب دندان شکنی به این مسائل خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار