شهردار ابرکوه با بیان این که ابرکوه دارای یک هتل سنتی و 5 اقامتگاه بومگردی است، اظهار کرد: مراکز اقامتی ابرکوه آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی بوده ضمن اینکه حل مسائل حوزه هتلینگ می‌تواند بستر رسیدن به نقطه طلایی گردشگری در این شهرستان را فراهم کند .
کد خبر: ۵۵۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «سید علیرضا رسولی» در واكنش به انتشار خبری مبني بر بلاتكليفي تنها هتل شهر نمونه گردشگری ابركوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه يزد، ضمن تقدیر از دغدغه مسئولان شهرستان به‌ ویژه سرپرست محترم فرمانداری جهت رفع مشکلات حوزه گردشگری، اظهار کرد: ابرکوه با داشتن 148 هکتار بافت تاریخی، بیش از 124 اثر تاریخی ثبت شده و وجود نوادر تاریخی منحصر به ‌فرد جهانی، به عنوان شهر نمونه گردشگری شناخته‌ شده و سرآمد کشور ایران است .

وي تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد پنج بومگردی فعال با داشتن امکانات اقامتی مطلوب در شهرستان ابرکوه، ارائه‌دهنده خدمات به گردشگران داخلی و خارجی به ‌ویژه در ماه‌های اوج سفر گردشگران مانند سپتامبر، هستند .

رسولي خاطرنشان کرد: مجموعه منحصربه ‌فرد پردیسان و شاهکار خانه آقازاده که مجهز به هتل چهار ستاره سنتی(خانه موسوی) شده و بیش از یک سال از بهره‌برداری آن می‌گذرد، می‌تواند بهترین سرویس و خدمت را به میهمانان این شهر ارائه کند .

شهردار ابرکوه ضمن تأیید نظریه حمایتی جهت تکمیل زیرساخت‌های اقامتی شهرستان، از تلاش‌های فعالین حوزه گردشگری که با کمترین امکانات پذیرای میهمانان داخلی و خارجی هستند، تقدیر کرد .

این مقام مسئول در خاتمه عنوان کرد: بدون شک حل مسائل حوزه هتلینگ مانند هتل پویا مورد تأکید همه مسئولان شهرستان ابرکوه قرار دارد تا بتوان بستر مناسب‌تری برای رسيدن به نقطه طلایی گردشگری این دیار انقلابی فراهم و از این طریق علاوه بر ایجاد اشتغال، گامی مؤثر در توسعه پایدار شهرستان برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار