مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم: تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هفته قرآن و عترت استان قم تا ٣٠ بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.
کد خبر: ۵۵۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 17 January 2018

به گزارش تابناک قم؛ سیدموسی حسینی کاشانی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری هفته قرآن و عترت استان قم، اظهار کرد: زمان برگزاری این هفته تغییر یافت و هفته قرآن و عترت استان قم از ١٢ تا ١٨ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.


وی اضافه کرد: آخرین روز این هفته، ١٨ اسفند مصادف با ٢٠ جمادی الثانی سالروز میلاد باسعادت دختر گرامی پیامبر بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) است و برنامه پایانی هفته مذکور نیز به میزبانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این بارگاه ملکوتی برگزار خواهد شد.


وی افزود: با توجه به انجام برنامه های متعدد در اسفندماه امسال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه های استان، تصمیم گرفته شد تا آیین اختتامیه این هفته به صورت رسمی در ٣٠ فروردین ماه سال ١٣٩٧در شب ولادت باسعادت امام حسین(ع) برگزار شود.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری هفته قرآن و عترت استان قم، می توانند در قم به دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار جمهوری اسلامی، مراجعه و یا با تلفن ٣٢١١٤٢٢٠ با پیش شماره ٠٢٥ تماس بگیرند.


هفته قرآن و عترت استان قم با همکاری دستگاه هایی همچون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای توسعه قرآنی استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، اداره امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش، اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان قم، صدا و سیمای مرکز قم، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن ادبی، انجمن عکاسان، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن خوشنویسان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان قم برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار