فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اصلی ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است.
کد خبر: ۵۵۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 18 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نور علی یاری در همایش سالیانه کلانتری های و پاسگاه های انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ایجاد آمادگی در کارکنان برای ارائه خدمات مضاعف و بی منت به مردم را یکی از اهداف بنیادین پلیس است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای اصلاح فرایندها و انجام مأموریت‌های محوله در کلانتری‌ها به کار می‌گیرد.

وی افزود: پلیس با استاندارد سازی رفتار در برخورد با مردم از زمان حضور در صحنه مأموریت تا تشکیل پرونده قضایی باید با اخلاق نیکو و حسنه رفتار کند.

وی تصریح کرد: ما در مقابل این جبهه خشمگین و عصبانی که با ابزار و تجهیزات مدرن و مخرب نظامی به میدان آمده بودند ایستادیم و مزد ایستادگی خود که همان پیروزی در مقابل استکبار است را گرفتیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در سال ۹۶ ماموریت های سنگینی همچون برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، همایش بزرگ اربعین حسینی (ع)، زلزله کرمانشاه و ناآرامی های اخیر داشتیم که جا دارد از همه همکاران که با سعه صدر و هوشمندی حضور یافتند قدردانی کنم.

وی افزود: آنچه که در روزهای اخیر مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و مسئولان نظام را آزرده خاطر کرد، ناآرامی های اخیر دی ماه ۹۶ بود.

سردار یاری تصریح کرد: ناآرامی هایی که توسط دشمنان پایه ریزی شد تا بتوانند به خیال خام خود نظام را ساقط کنند،با هوشیاری مردم با بصیر و تلاش همه دستگاههای امنیتی ناکام ماند.

وی یادآور شد: با تلاش موثر و برجسته نیروی انتظامی، اقدامات موثری در زمینه امنیت و آرامش مردم انجام شده است که حاصل آن امنیت مثال زدنی امروز جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به نهضت عمرانی در کلانتری ها و پاسگاهها اشاره کرد و گفت: در کمتر از ۱۸ ماه، کل کلانتری ها و پاسگاه های حوزه استحفاظی ، نوسازی، بازسازی، تجهیز و راه اندازی شده است.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار