معاونین استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت :برای توسعه استان و سیاست های نظام و دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و با حسن نیت با تکیه بر تجارب علمی تمام توان خود را برای ارتقا جایگاه استان بکار می گیرم.
کد خبر: ۵۵۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 20 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری اظهار کرد: برای توسعه استان و سیاست های نظام و دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و با حسن نیت با تکیه بر تجارب علمی تمام توان خود را برای ارتقا جایگاه استان بکار می گیرم.


وی افزود: من هم از زاگرس آمده ام، ما اصالت و فرهنگمان را از ایران داریم، من هم تبار و هم فرهنگ شما از زاگرس آمده ام تا در استان ایلام دروازه حرمین معصومین خدمت کنم.


وی ادامه داد: امیدوارم که با همکاری همه با یک رویکرد علمی مبتنی بر چارچوب آموزه های دینی مسیر توسعه را در استان ایجاد کنیم.


نوذری گفت: توسعه همه جانبه در ساختارهای، سیاسی و اجتماعی با توجه به مردم ، اقوام و احزاب شکل می گیرد که امیدوارم همه در این راستا تلاش کنند.


وی، اربعین را یک سند بزرگ اسلامی در جهان اسلام ذکر کرد و افزود: بزرگترین تجمع اسلامی در اربعین شکل می گیرد و پیام و حرکتی عظیم برای همه مسلمانان به دنبال دارد.


معاون استاندار ایلام به اصلاح زیرساخت های توسعه ای تاکید کرد و گفت: به برخورد اخلاق محور اعتقاد دارم و به اصل مشورت، تعامل سازنده با مطبوعات و رسانه ها و نقش سازنده آن ایمان دارم.


نوذری ابراز امیدواری کرد که در فضای همدلی و آرامش در استان برای پیشرفت و توسعه ایلام تلاش کنم.

 

پاسخگویی مردم کار مدیران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: بیکاری یک ابر چالش در استان است، اما فرصت های خوبی در حوزه های مختلف نفت و گاز و گردشگری برای رفع بیکاری داریم و باید تلاش کنیم نگاه ملی را متوجه ایلام کنیم.

 ایوب درویشی  اظهار کرد: شاخص های مختلف به ویژه بیکاری در استان نسبت به کشور جایگاه خوبی ندارد، باید برای برطرف کردن آن با جدیت و همدلی تلاش مضاعفی در بهره برداری از ظرفیت ها و ایجاد اشتغال انجام دهیم.


وی ادامه داد: همه چیز معطوف به دریافت اعتبار برای کار نیست، باید مدیریت ریسک را بالا ببریم و توسعه در اذهان ما شکل گیرد و توسعه یابد تا نمود آن در مدیریت منابع انسانی خود را نشان دهد.


معاون استاندار ایلام افزود: برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اولویت کاری این معاونت جذب سرمایه، اصلاح نظام اداری ، نگاه یکسان به ایلات و طوایف، استفاده از ظرفیت ها و اجرای طرح ها و پروژه های اولویت دار اقتصادی است.


درویشی یادآور شد: امروز ایلام در یک مسیر جهش زا برای توسعه قرار گرفته و اگر بتوانیم حرکت اثرگذاری داشته باشم، همانطور که در سال های قبل توانستیم از کشور دفاع کنیم، اکنون می توانیم با همدلی و همکاری مردم استان و مجموعه مدیران برای خروج از رکود تلاش کنیم.


وی تاکید کرد: معرفی خوب استان به کشور وظیفه ماست، باید نگاه ملی را به خوبی متوجه استان کنیم، نباید از نقش سازنده یک مدیر غافل بود.


معاون استاندار ایلام افزود:، باید به خوبی استان را معرفی کنیم، کمبود منابع یک مشکل اساسی ملی است ولی نقش و مشارکت مردم نباید غافل شویم.

 

 

 یکی از اصلی ترین کانال های سرمایه گذاری کشور توجه به زیرساخت ها است

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: یکی از اصلی ترین کانال های سرمایه گذاری کشور توجه به زیرساخت ها واست.

وی با بیان اینکه توزیع هدفمند اعتبارات نیز از نکات قابل توجه در این بخش است، افزود: احداث پروژه های بدون مطالعه خسارات زیادی به دنبال دارد و مهندسی ارزش در این بخش برای بالا بردن راندمان است چرا که یکی از اصلی ترین کانال ها، طرح های تملک دارایی هستند که بین 20 تا 30 درصد اعتبارات رابه خود اختصاص می‌دهند.


احمد کرمی ادامه داد: بر اساس آمار تحقق اعتبارات عمرانی 67 درصد و منابع هزینه ای بیش از 90 درصد بوده است که با توجه به تاکید بر کاهش زمان اجرا می توان به خوبی شاهد نتایج اجرای طرح های مختلف در استان بود.


وی ادامه داد: استان ایلام ظرفیت های ویژه ای در حوزه نفت، گاز، آب و ... دارد و در حوزه راه ها، ارتباط ریلی، توسعه طرح های بزرگ نفت و گاز و سامانه گرمسیری و مرزها می تواند قابلیت های توسعه را به نمایش بگذارد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار